Etiketler

19 Ağustos 2009 Çarşamba

Cüce

Onüüüç.....Ondöört ......Onbeeeeş

3 yorum:

alperen kahraman dedi ki...

Selamlar olsun Erkan hacızoid.. Haziran post'uymuş cüce efendi, atlamışız.. Suluboya hissiyatıyla boyamışın, lezzetli olmuş. Şu çizgiler bi kalkacak yakında, cg art tadında kastırıcan bi gün,, süper bişiy olcak bu karakterler. Öyle göresim var bu cin amcaları..
Çok orjinal, mood ayarı falan şahane.. çok sevdim.. five star from me dude.. :)
Eyvallah.

alperen kahraman dedi ki...

yalnız 13-14-15'i anlamadım..

Erkan Ertürk dedi ki...

Selamlar Hacızoid.. :)
Bloga bakmıyordum hiç şansa gördüm seni valla :)

Deftere marker yardımıyla karaladığım bi çizimdi bu.
Biraz PS girincede hafiften sulu boya kıvamı oldu.
Açıkcası bu tad hoşuma gitti. Sonrada ekledim gitti bloga. Belki bir gün vakit ve enerji olunca cg art tadında boyarım.
Ha bu arada 13-14 mevzusu, cüce arkadaşın yaptığı işle alakalı, eleman her hamlesini saymakta.
Görüşmek üzere.
Sevgiler.